Форум Сообщества Аналитиков

×


Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Темы - Alex

Страницы: 1
1
Начали проходить диаграмму классов, но возникла острая проблема непонимания)
Собственно вот само задание:
1. Для встановлення зв’язку між робітником і його кваліфікацією використовується досвід роботи, який вимірюється у роках.
2. Робітник може керувати іншими робітниками як менеджер, однак кількість таких робітників не може перевищувати п’яти. Для конкретного робітника, що є менеджером, можна встановити, ким саме він керує, однак визначити, хто є менеджером у конкретного робітника не можна.
3. Дія може мати не більше однієї попередньої дії і будь-яку кількість наступних дій, що дає можливість визначати порядок дій. Для певної визначеної дії можна визначити перелік наступних дій (якщо вона такі має), однак не можна визначити попередні (навіть якщо вона їх має).
4. Робітник не просто пов’язаний з набором кваліфікацій, він має кваліфікації. Зокрема, робітник може мати три чи більше різновидів кваліфікації, будь-яка кількість робітників може мати такі ж самі кваліфікації.
5. Проект не просто пов’язаний з набором дій, проект містить дії. Зокрема, проект повинен мати одну чи більше дій, і дія має належати лише одному проекту.
6. Проекти і дії є особливими типами роботи.

Мои размышления по этому поводу:
1.  В атрибуте писать "опыт работы"?
2. Работник будет входить сам в себя (0..1 -- 1..5), но каким образом мы будет устанавливать кем именно он управляет? через видимость?
3. похоже на задание 2. наверно)
4. с этим вроде понятно: связь (* -- 3..*)
5. ?
6. ?
Заранее спасибо, если кто-то будет возиться и наставлять на истинный путь


Страницы: 1